Dostępny w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka magazyn telewizyjny poinformował o naszej kampanii społecznej.
Dzięki gościnnym łamom tygodnika informacja o możliwości podjęcia EKOpostanowienia trafiła na początku czerwca do setek tysięcy konsumentów w całej Polsce.
Kropka TV to wysokonakładowy typu 2 w 1 - pełnowartościowy magazyn telewizyjny prezentujący ofertę ponad stu nadających w Polsce kanałów telewizyjnych.
Chwali się on rozbudowaną sekcją people (84 strony) oraz tworzącym odrębny grzbiet wszechstronnym poradnikiem dla kobiet (40 stron).
Tak szerokie spectrum tematyczne stanowi unikalną formułę na rynku, precyzyjnie sformatowaną pod grupę docelową tytułu i w pełni zaspokajająca potrzeby rzeszy czytelników obydwu płci.
Czytelnicy Kropki TV dowiedzieli się o stronie internetowej kampanii "Zielona wstążka #DlaPlanety", możliwości podjęcia za jej pośrednictwem EKOpostanowień oraz akcji przypinania zielonych wstążek - w tym w formie nakładki na zdjęcie w serwisach społecznościowych.