Centrum UNEP/GRID-Warszawa
PARTNERSTWO Razem Dla Środowiska
UN environment

Miasta i firmy chwaliły się swoimi działaniami na rzecz uświadamiania klientów i pracowników w kwestii zanieczyszczenia plastikiem.

W serwisie społecznościowym dzieliły się one również informacjami o swoich zobowiązaniach oraz eksperckiej debacie w Ministerstwie Środowiska.

Samorządy wykorzystały swoje konta do pochwalenia się oświetleniem na zielono elewacji ważnych obiektów w ich przestrzeni publicznej. Na krok ten zdecydowała się WarszawaWrocław oraz Gdynia.

Przypinaniem zielonych wstążek, zbieraniem EKOpostanowień oraz przyjmowaniem zobowiązań dotyczących walki z zanieczyszczeniem plastikowymi odpadami chwalili się partnerzy naszej kampanii - Carrefour, McDonald's oraz Nestle.

McDonald's oraz EKO-PAK pochwaliły się również swoją obecnością na debacie wokół wpływu wzrostu gospodarczego na stan środowiska naturalnego.

Współpracą pochwalił się również CEC Government Relations oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Przypominamy, że na Twitterze możecie śledzić konto kampanii #DlaPlanety.