Miasta i firmy chwaliły się swoimi działaniami na rzecz uświadamiania klientów i pracowników w kwestii zanieczyszczenia plastikiem.
W serwisie społecznościowym dzieliły się one również informacjami o swoich zobowiązaniach oraz eksperckiej debacie w Ministerstwie Środowiska.
Samorządy wykorzystały swoje konta do pochwalenia się oświetleniem na zielono elewacji ważnych obiektów w ich przestrzeni publicznej. Na krok ten zdecydowała się Warszawa, Wrocław oraz Gdynia.
Przypinaniem zielonych wstążek, zbieraniem EKOpostanowień oraz przyjmowaniem zobowiązań dotyczących walki z zanieczyszczeniem plastikowymi odpadami chwalili się partnerzy naszej kampanii - Carrefour, McDonald's oraz Nestle.
McDonald's oraz EKO-PAK pochwaliły się również swoją obecnością na debacie wokół wpływu wzrostu gospodarczego na stan środowiska naturalnego.
Współpracą pochwalił się również CEC Government Relations oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Przypominamy, że na Twitterze możecie śledzić konto kampanii #DlaPlanety.