Firmy chwaliły się realizowanymi przez siebie akcjami, miasta – podświetlaniem budynków.
Nie zabrakło jednak również zaangażowania podejmujących EKOpostanowienia.
Hasztag #DlaPlanety był intensywnie wykorzystywany przez partnerów naszej akcji.
Działaniami swoich pracowników pochwaliła się m.in. firma Skanska Polska.
Carrefour, Coca Cola oraz Biedronka zdecydowały się pochwalić swoimi działaniami na rzecz redukcji ilości generowanych w swej działalności odpadów z plastiku.
Wolfskin Polska zaprosił lubiących swój profil do udziału w konkursie, w którym główną nagrodą był plecak z poddanych recyklingowi butelek PET.
Specjalnego e-booka na temat ekologicznego życia w domu zaprezentowała IKEA.
Do przypinania zielonych wstążek i podejmowania EKOpostanowień zachęcała firma Synthos oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Zielonym podświetleniem swoich budynków pochwalił się również Philips Lighting.
Podobnym działaniem chwaliły się nie tylko firmy, ale również miasta takie jak Wrocław, Poznań, Gdynia czy Warszawa, a o udziale w akcji poinformował również Płock i Łuków.
W wypadku stolicy Polski o zapaleniu na zielono Pałacu Kultury i Nauki poinformował miejski serwis ekologiczny Zielona Warszawa oraz uczestniczący w wydarzeniu wiceprezydent miasta, Michał Olszewski.
Słowo od Rzecznika Praw Obywatelskich, Adama Bodnara, przekazała Sylwia Spurek, zaś Ewa Duma z Urzędu Miasta Zielona Góra poinformowała o odbywającym się 5 czerwca w tym mieście eko-festynie.